Takipçi fiyatları

Takipçi fiyatları

 

Takipçi fiyatları, Twitter'daki her takipçi için ödediğiniz fiyatı ifade eder. Bu takipçiler, piyasadaki pasif satıcılardır ve baskın satıcının fiyatıyla eşleşmek için rekabet ederler. Bununla birlikte, bir fiyat liderini takip etmenin maliyeti, bir fiyat takipçisini takip etmenin maliyetinden daha yüksektir. Sonuç olarak, bir fiyat liderinin takipçileri rekabet etmezse düşük fiyatları sürdürmesi zor olabilir. Bu, fiyat liderinin rekabet avantajını kaybedebileceği anlamına gelir.

Twitter platformunda, fiyat takipçileri terfi etmek için teklif veriyor. Rakiplerin teklif fiyatları, şirketin ne teklif vermesi gerektiğini belirlemek için ölçüt olarak kullanılır. Bir öncü durumunda, bir takipçinin ortalama fiyatı 2,50 ile 4,00 dolar arasındadır. Alın size daha yüksek fiyat, daha öncelikli. Bu nedenle, öne çıkma şansınızı artırmak istiyorsanız, daha yüksek teklif vermelisiniz. Fiyat lideri piyasa üzerinde önemli bir etkiye sahipken, fiyat takipçileri sadece fiyatını takip ediyor.

Fiyat takipçilerinin piyasa üzerinde herhangi bir etkisi olmasa da, fiyat lideri piyasadaki fiyatlar üzerinde en fazla etkiye sahiptir. Öte yandan, fiyat takipçileri, müşterilerin dikkatini çekmek için kendilerini daha düşük fiyatlarla konumlandırarak lider rolünü kabul ederler. Hangi fiyatlandırma stratejisini seçerseniz seçin, gerçek ve hedefli takipçiler satın aldığınızdan emin olabilirsiniz. İşletmeniz için bir fiyat takipçisi modeli kullanmamanız için hiçbir neden yoktur ve aşağıdaki faktörler sizi doğru yönde yönlendirecektir.

:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)