Sosyal Medya Ne Zaman Geliştirilmeli

Sosyal Medya Ne Zaman Geliştirilmeli

 

Sosyal medya pazarlama stratejinizi ne zaman geliştireceğinizden emin değilseniz, ilk adım, platformlarınızın her biri için sahip olduğunuz bağlılık düzeyini değerlendirmektir. Vaktiniz kısaysa, zamanınızı en fazla katılım ve destekçiye sahip platformlara ölçeklendirebilir ve odaklayabilirsiniz. Bu şekilde, zamanınızı ve çabanızı en üst düzeye çıkarabileceksiniz. Ne yaptıklarını görmek için en popüler hesapları bile izleyebilirsiniz.

Proaktif olmanın yanı sıra, sosyal medya pazarlama stratejiniz potansiyel müşterilerinizin ilgisini çekmeyi de içermelidir. Ne tür insanlar hakkında konuştuklarını öğrenin ve söylediklerini okuyun. Ekleyeceğiniz bir şey olduğunda gönderilerine yorum yapın. Potansiyel müşterilerinizi kişisel düzeyde meşgul ederek, markanızın bilinirliğini artırır ve işletmenize daha insani bir his verirsiniz. Twitter'ı kullanmak, trend konuları takip etmenin ve hedef kitlenizin ne hakkında konuştuğunu öğrenmenin mükemmel bir yoludur.

Sonuç almak istiyorsanız sosyal medyada aktif bir varlığa sahip olmak çok önemlidir. Markanız etkinse, birden fazla ağda sağlam bir varlığı vardır. Pasif ise, sadece rastgele bağlantılar gönderiyorsunuz ve birkaç kişiden bahsediyorsunuz. Ve eğer daha pasif bir markaysanız, hiç bir stratejiniz yok. Ancak markanız için farkındalığı artırmaya çalışıyorsanız, Twitter'ı kendi yararınıza kullanabilirsiniz.